+420 776 448 853
(Po-Pá, 8:00-17:00)

Pro poradce


Sdílení odkazů na e-shop

Pro zobrazení odkazů pro sdílení je třeba být vždy přihlášený/á přes váš spolupracovnický účet Golden Gate.

Váš unikátní odkaz získáte přes ikonku "". Kliknutím na ni se vám do schránky vašeho počítače zkopíruje váš unikátní odkaz pro sdílení. Když na e-shop přes tento odkaz přistoupí a nakoupí nový klient, bude přiřazen pod vás a z jeho nákupů vám poplynou odpovídající provize.

Sdílení odkazu na celý e-shop

Odkaz pro sdílení domovské stránky e-shopu lze získat na domovské stránce vedle loga Golden Gate:

Sdílení odkazu na konkrétní produkt

Pokud chcete sdílet odkaz přímo na konkrétní produkt, váš unikátní odkaz naleznete na stránce detailu produktu vedle názvu produktu:


Přiřazování klientů poradcům

Stávající klienti

Pokud na e-shopu nakoupí váš stávající klient, plyne vám z jeho nákupu standardní provize. Objednávky z e-shopu uvidíte vy i klient mezi ostatními jednorázovými nákupy v GIS.

I pokud klient nepoužije tlačítko "Přihlásit přes klientskou zónu" a nepropojí tak svůj účet v GIS s e-shopem, pokusíme se dohledat stávajícího klienta podle e-mailu nebo telefonního čísla. Pokud však uvede jiný e-mail i jiný telefon, nebude možné ho na stávajícího klienta v GIS napárovat.

Doporučení

Pokud na e-shopu nakoupí klient, kterého máte v doporučeních, GIS z něj automaticky vytvoří klienta a přiřadí ho pod vás. Pokud je více poradců, kteří mají daný kontakt v doporučeních, vybere se ten poradce, který jako poslední zadal s daným kontaktem záznam o schůzce.

Noví zákazníci
Ti, co přišli přes váš unikátní odkaz

Noví klienti, co přišli přes váš unikátní odkaz, jsou přiřazeni pod vás a z jejich nákupů vám poplynou odpovídající provize.

Ti, co přišli bez unikátního odkazu poradce

Pokud na e-shopu nakoupí zcela nový klient, tj. nejedná se o stávajícího klienta ani kontakt není u žádného poradce v doporučeních, je 14 dní po nákupu přidělen stejným způsobem, jakým se přidělují kontakty z kontaktního formuláře na webu (manuál). Součástí informace o přidělení bude i souhrn objednávky, kterou klient na e-shopu provedl.

Mezi poradce jsou distribuovány i kontakty na zákazníky, kteří na e-shopu rozpracovali objednávku, ale nákup nakonec nedokončili. Tito zákazníci budou jeden den po opuštění objednávky přiděleni stejným způsobem, jakým se přidělují kontakty z kontaktního formuláře na webu (manuál). Součástí informace o přidělení bude i souhrn objednávky, kterou klient na e-shopu nedokončil.